scrapohobby

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av scrapohobby - 20 juni 2010 06:45


Dessa stämplar från The Greeting Farms är så fantastiskt söta! Jag gillar "farbror och tant"-stuket på dom! Jag blev väldigt inspirerad av Sari´s morsdagkort, med "tanten" på. Hon hade färglagt håret grått med slingor i, så jag härmade henne helt enkelt:


  


Jag har färglagt med ProMarkerpennor och sedan klippt ut tanten. Godispappret är ett spillpapper som jag hittade i lådan. Spellbinders die "Labels Four" passade utmärkt här.


  


"Grattis" är stämplat med magnetstämplarna från Making Memories på en bit vit papper som jag har klippt lite ändarna så det ska likna en banderoll. Jag höjde upp skylten genom att vika till den lite. En söt liten "Made with love" charm fick hänga med i den blå rosen.


  


Spetsen och "havren" är från min egen mormors gömmor, det är roligt att få med ibland. Scrap och Hobby har givetvis massor av olika spetsar också! Notpappret är är från Inkido och finns HÄR!


/Miaa

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards