scrapohobby

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av scrapohobby - 19 juni 2010 15:51

Vi har fått tillökning i inspiratörs-gänget, av Lina. Du som blir lite nyfiken, kan redan nu få ett smakprov på hennes alster i hennes blogg.


PSSST!

Lina håller förresten i en scrapträff i Nol i september, och Scrap & Hobby är med som butik. Så för alla er som bor i Noltrakten, kommer det att finnas möjlighet att bekanta sig med Scrap & Hobby. 

Du kan läsa mera om detta i hennes blogg :-).


Välkommen till gänget, Lina!

Av scrapohobby - 19 juni 2010 07:30

PRESENTKORT MED EN UGGLA PÅ


Nättidningen Allt om Scrap har haft en tävling där de med hjälp av folkets röst valt fram årets Scrapmästare.


Allt Om Scrap - din scraptidning på nätet


Scrap & Hobby är en av sponsorerna, varför Maria bad mig att göra ett presentkort till vinnaren.  

Jag visste inte vad jag skulle tänka ut till en början, men för att gå till mina gamla takter, valde jag att göra en tag.

Med en uggla på.

Givetvis :-).

Ugglan är en clear stamp från Inkadinkado.



Jag har också använt mig av bokstavsstämplar på kloss. De kommer från Inkadinkado.


  


Summan 1000 har jag stansat ut med Tim Holtz Vintage Market-alfabet.


  


För att blinga till saker och ting lite extra, har jag också stansat ut två fjärilar med en stans från Martha Stewart, satt dit några rosa rhinestones och gjort ett blomsterarrangemang av flera olika blomtyper.


  


Så på detta sätt vill vi gratulera Sveriges Scrapmästare, Karin Zander.


Grattis till utmärkelsen!


  


...


TVÅ BOKMÄRKEN MED UGGLOR PÅ


För några dagar sedan träffades jag och några andra pysseltjejer. En av tjejerna, Jenny Andersson visade mig några ugglebokmärken hon gjort med de härliga ugglorna från Slöjd-Detaljer. Needless 2 say att jag blev helt tossig av glädje :-). Så jag tänkte visa er andra vad jag såg :-).


MARIAS BOK



        



LOTTENS BOK


     


När jag tänker på saken, tycker jag att det blev en riktigt härlig avslutning på uggleveckan hos Scrap & Hobby!!!


Sari

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards