scrapohobby

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av scrapohobby - 16 juni 2010 06:45

Jag gillar att scrappa på småpåsar av papper som present att ge bort. Jag sparar alla jag kommer åt! Där i kan man lägga allt från godis till små smycken.

Snyggast är att lägga i silkespapper så det sticker upp också, tyvärr hade jag inget som matchade denna påse.


  


Här har jag använt Tim Holtz die Kugghjul (gadget gears). Bilen har jag klippt ur från ett papper från Graphic 45. Bakgrundspappret är från BoBunnys mamarazzi-serie och "Grattis" (från stämpelsetet Text) är stämplat på en liten spillbit.


  


För att få det mer levande har jag satt allt på 3D-kuddar i olika höjder.


  


Man brukar få dekorera påsarna även på andra sidan. Denna gång valde jag att göra som en baksida med en "handstämplat av" stämpel.

Här finns fina såna!


Alla kugghjul är "rostade" mha Distressdynan "Rusty Hinge", genomskinlig embossdyna och Enamel-pulver clear.


Jag brukar starta med ett vitt papper, sedan gnider jag in pappret med den rostfärgade och embossingdynan innan jag embossar pulvret. UTEE:n ska inte vara täckande, utan det ska vara som små droppar på.


/Miaa

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards