scrapohobby

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av scrapohobby - 15 juni 2010 08:00

När jag skulle göra mina räkningar sist fick jag gå runt och leta reda på dem överallt i lägenheten. Sen jag flyttade har jag inte riktigt fått ordning på den förvaringen men det ska det bli ändring på nu!


Jag har gjort en mapp av ett tygpapper som finns hos Scrap & Hobby. Det är 30x30 cm stort och har en översida av tyg och en tunn undersida av papper och tål mer än man tror.

Jag försökte riva sönder det och det går men man får ta i ;).


Eftersom det är så tåligt så har jag sytt ihop min förvaring istället för att tejpa som jag annars gör med allt :) eller okej.. jag har använt två små tejpbitar men det räknas ju knappt ;).


framsida


  

närbild på text


   

Insida med fack för att lägga räkningarna i.


Som ni ser har jag sytt runt hela mappen och fäst fickorna på detta sätt. De två små tejpbitarna jag pratade om innan satte jag dit för att pappret skulle sitta på plats under tiden jag sydde.

Mappen hålls ihop med bandet som sitter kvar i mappen när man öppnat den.


Ha det gott!


// Therese   

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards