scrapohobby

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av scrapohobby - 13 juni 2010 00:45

Ett kort till någon som fyller år i juni. Tänk att vara sommarbarn! En annan är ju höst/vinterbarn.


  


Det här kortet är gjort med kärlek. Kärlek till alla dessa vackra stämplar jag har i min ägo just nu :-) (Du hittar dem hos Scrap & Hobby). Men givetvis gillar jag kompisen också :-).


  


Cheeky Beauty från the Greeting Farm gör mig mållös. Hon är ju bara fööööör vacker!


  


Vingarna från Inkido kommer till sin rätt bakom Beauty.


Jag har stämplat med Inkidos olika fjärilar (mini, liten, mellan, stor), barometer och splash, hurra och grattiskramar.

Jag har stansat ut bokstäverna med Tim Holtz Vintage Market-alfabet.


Jag har också stansat med Spellbinders olika cirkelstansar. En del har den vågiga kanten inåt medan andra har den utåt och den mittersta är en helt vanlig cirkel.


  


Några fina rosor förgyller givetvis också kortet.


  

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards