scrapohobby

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av scrapohobby - 4 juni 2010 07:52

Vi har så roligt med vår rea, så vi tänker fortsätta med en ett tag till.

Vi erbjuder märkta varor inom scrapbooking, kortmakeri, smycken m m till 75 % rabatt.

Välkommen in och ta dig en titt - kanske gör du lika fina fynd som gårdagens tjejer :-).

Av scrapohobby - 4 juni 2010 05:00

När jag fick syn på Do & ReDo-Ulrikas härliga tolkning av fjärilis-stafflikortet blev jag helt tossig. Jag var ju bara tvungen att testa på det själv.



Den som jag påbörjade först, är den som är till höger i bild. Jag ville få användning av så många fjärilar som möjligt, och fjärilstämpeln från Prima har gjort stort intryck på mig. Jag har färglagt det med copic-pennor (som finns i webbshopen hos Scrap & Hobby) samt glittrat den med stickles.

Något senare kom jag på att Spellbinders fjärils-stans-paket innehöll två fjärilar till - i olika storlekar, vilket ledde till tanken att förena dem alla i ett och samma kort. Sagt och gjort. Och så här blev det :-).


     


  


Jag ville gärna få fram raden med fjärilar på ett tydligt sätt, varför jag valde en annan färg på "stopp-delen". Det prickiga papperet blev också lite gulligt till den lilla fjärilen :-).

Jag har stansat ut raden med fjärilar med en stans från Martha Stewart (monarch butterfly border punch).



Här är det andra kortet i bilder...


             

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards