scrapohobby

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av scrapohobby - 3 juni 2010 05:00

Snart är det Sveriges nationaldag. Och jag tänkte fira det med ett kort/en tag.

Jag gillar verkligen att jobba med stämplarna från the Greeting Farm, och på något sätt har Cheeky Cherry-kollektionen fått mig att bli handlöst förälskad i dem.


  


Här är Cheeky Mate, som jag valde att färglägga enligt svenska flaggans färger med copic-pennor för att förstärka budskapet. Du hittar pennorna i webbshopen hos Scrap & Hobby. Om du åker till butiken blir det rabatt på ju fler pennor du köper :-).


  


Jag har använt mig av Alfabetsstansen Vintage Market från Tim Holtz. Den är jättelätt att jobba med, förutom att den säljs till ett mycket förmånligt pris!


  


Jag har stansat ut bakgrunden med Spellbinders Nestabilities octagons scallop - både vanlig och den med s k scallopkant. Jag har använt mig av blått glitterpapper för att blinga till det hela ytterligare. Jag har också har satt dit två svenska flaggor som man brukar dekorera tårtor med.

Och avslutningsvis har jag dekorerat med blå (stor och något mindre) och gula rosor samt blingat till dem med lite Chrystal Stickles.


  

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards