scrapohobby

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av scrapohobby - 1 juni 2010 06:45

Ett tag var vi tvungna att ha en skylt med "Varning lekande barn" utanför oss, på gångbanan! Bilar och moppar körde riktigt fort! Jag använde skylttexten till rubrik, tyckte det var riktigt passande på denna LO.



Här har molnpappret blivit en ram som jag satt på 3D-kuddar. Det stora utropstecknet har jag klippt ut i ett blått papper på frihand. Jag har lackat med Glossy Accent och fäst det på 3D-kuddar. Glossy Accent kan även användas som lim och fäster på allt!


  


 Paljetterna är väldigt passande här, jag tycker dom är så söta! Dom är präglade så man ser alla detaljer som backspeglar, handtag mm. Supersöta!


  


Texten är QK Diesel-alfabet, skynda och titta i REA-kategorin, där kanske det finns kvar! "Varning" och "Barn" är rött papper som jag har lackat med Glossy Accent och ordet "Lekande" är utstansat ur baksidan på det gröna molnpappret "Barnsligt". För att tona ner det randiga lite har jag glittrat alla bokstäverna med Stickles. Allt är fäst med 3D-kuddar.


/Miaa

Av scrapohobby - 1 juni 2010 05:44

Ååååh, vad några stämplar kan kan göra en som jag glad :-). Men det är ju inte vilka stämplar som helst...


Tre nya tjejer till Cheeky Cherry Collection.


Cheeky Mate


  

Cheeky Nurse

  


Cheeky Beauty

  


Deras tidigare Cheeky Cherry-kollektion såg ju så här, och den var begränsad till de företag som besökte CHA-mässan i USA tidigare i år:


Cheeky GlamourCheeky RockabillyCheeky Shooter

Det finns också ett jättepaket med stämplar som de kallar för ROLL CALL Wild Sprouts Collection 1 (Det får mig att tro att det kommer att komma fler storark med många stämplar - för ett MYCKET bra pris!!!!).

Hela tio stycken. + texter! AWESOME! Och stämplarna är i vanlig storlek.


  




Och ett nytt set från Oliver & Amelia - My favourite thing.

  





Dagen är räddad!


Det stora paketet - Roll Call finns bara i ngt enstaka exemplar. Men om du är intresserad, gör vi gärna en beställning åt dig.

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards