scrapohobby

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av scrapohobby - 30 mars 2010 13:36

Jag måste tyvärr meddela, att kortvikningskursen p g a sjukdom måste flyttas fram till den 15 april. Altra-kursen utgår den dagen.


Tiden är den samma, d v s 18:15-21:15.


Kostnaden kvarstår också, 295:-/deltagare.


Jag hoppas att vi alla kan ses då istället :-)!


Sari


Av scrapohobby - 30 mars 2010 06:00

Att använda svart cardstock tillsammans med färgglada papper ger en härlig kontrast på en LO. För att få ytterligare liv har jag använt mig av vit Crackle Paint, både runt pappret som en ram och några duttar på det gröna, hjärtpappret från Bo Bunny.


Min journaling har jag skrivit på ett hjärta som jag klippte ut från ett randigt papper. Innan jag skrev texten använde jag hjärtat som en mask och sprayade med svart mist. För att skapa en ram runt texten klippte jag till hjärtat så det blev lite mindre. Som dekoration har jag använt färgglada blommor från YouDo, en metalldekoration i form av en fjäril och ett läckert band. Banden finns i flera våriga färger i butiken.


Man kan ju undra vad rubriken Gokäj betyder... För min son betyder det gunga och nu när snön döljer nästan hela gungställingen så står han inne och pekar på den och ropar att han vill gunga. Förhoppningsvis kommer våren snart så man kan ge sig ut och gunga igen!

//Nicola  

Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards