scrapohobby

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av scrapohobby - 18 mars 2010 09:17

Äntligen har vi hunnit uppdatera webbshopen, så att alla våra härliga TGF-stämplar finns där.

Ta dig en titt!


Här är några exempel på hur de kan användas (jag visar många av mina tgf-kort jag gjort sedan förra året och framåt...):


Här är Ebony:


Här är Edward:


Här är Dressy Camille:


Här är Hello Ian:



Här är Autumn Anya (finns ej i butiken - en digistämpel):


Här är Superstar Anya:





Här är Sassy Suzi:


Här är Fluttery Anya (finns ej i butiken):


En av Miss Anya-tjejerna i setet om tre stämplar:

Jag har gjort en shoppingguide som jag nyttjar när jag är på mässor och liknande för att slippa köpa dubletter...


Här är Hugh - representant för Internationella sömndagen den 21 mars...



Och här är min favvouggla från setet Forest Friends. Det är en pysselkalender för 2010 där jag använt mig av mina TGF-stämplar för att påminna mig om olika bemärkelsedagar.


Här har jag gjort ett bröllospkort med ugglorna:


Och här är en tag:


Här är Dahlia - representant för Melodifestivalen...


Här är Nurse Anya - representant för Internationella världshälsodagen:



Här är Princess Anya - representant för Kronprinsessan Viktorias födelsedag.


Här är Ian från setet Rock the farm - representant för Fars dag.


Här är Skater Ian:


Här är Sheriff Ian:


Här är den ena stämpeln från setet Me Time Anya:


Och här är det andra - en badrumsskylt:


Här är Lolli Anya:


Här är ekorrarna från setet Forest Friends:


Och här är ugglan igen, från samma set:




Sari





Av scrapohobby - 18 mars 2010 09:12

Nu har vi börjat uppdatera webbshopen något. Kurserna för kortvikningar och BIAn - d v s Bind it all-maskinen är upplagda nu.


Dessa kurser är planerade för resten av våren:


KORTVIKNINGSKURS - du får lära dig många olika sätt att vika ett kort.

tisdagen den 30 mars

kl 18:15-21:15
295:- (allt ingår)


SCRAPBOOKING FORTSÄTTNING - här går vi ett steg längre när det gäller att göra fina layouter.
torsdagen den 8 april

295:- (allt ingår)


ALTRA
torsdagen den 15 april
kl 18:15-21:15
350:- (allt ingår)


BIA - BIND IT ALL - Du får lära dig hur maskinen fungerar samt göra ett litet album.

torsdagen den 22 april
kl 18:15-21:15
295:- (allt ingår)





Presentation


Scrap & Hobby hittar du på Sävedalens köpgata.
Vi säljer saker till både scrapbooking, korttillverkning, pärlor och diverse för smyckestillverkning samt allmänt pyssel med t ex tovning, trädtaljer m m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

LÄNK TILL BUTIKEN

DESIGNTEAMET

VI GILLAR

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Varumärken


Skapa flashcards